Целевая аудитория тренинга

  • Директори та керуючі роздрібних магазинів
  • Адміністратори магазинів
  • Супервайзери в роздрібних мережах

Вам необходим тренинг если

  • ЗА СТАТИСТИКОЮ:
  • 10% співробітників компанії – неефективні та некоректно виконують свою роботу
  • 10% співробітників – завжди працюють якісно, незалежно від мотивації та дій керівника
  • 80% співробітників – працюють ТАК, ЯК НИМИ КЕРУЄ КЕРІВНИК
  • А тепер уявіть, що якщо Ваші співробітники працюють лише на 50-60% від свого потенціалу, скільки Ви НЕДО заробляєте?

Программа тренинга

  • МОДУЛЬ 1. РОЛЬ І ЗАДАЧІ КЕРІВНИКА ДЛЯ ОТРИМАННЯ МАКСИМАЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТУ ВІД КОМАНДИ

    • Роль керівника в результатах роботи команди.
    • Формула ефективності співробітника.
    • АВС-аналіз співробітників.
    • Задачі керівника на різних етапах розвитку співробітника.
    • Ролі керівника: «Лідер» і «Менеджер» — обов’язки та особисті якості. Поєднання ролей для ефективного управління.

     

    МОДУЛЬ 2. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ РОБОТИ ПЕРСОНАЛУ

    • Важливість чітких стандартів роботи і як відсутність правил впливає на результати роботи.
    • Які стандарти і процеси потрібно систематизувати в магазині.
    • Етапи впровадження стандартів, щоб досягнути їх прийняття і виконання персоналом.
      Посадові інструкції – як розробити дійсно ефективну та зрозумілу інструкцію, яку співробітник буде використовувати щодня.
    • Прорахунок завантаження продавців.
      Чек-листи – щоденні завдання продавця в магазині. Як навести лад в магазині і замотивувати співробітників на виконання їх обов’язків.
    • Правила трудового розпорядку.
    • Описання процесів в магазині.

     

    МОДУЛЬ 3. ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ПРОДАЖ ТА KPI МАГАЗИНУ

    • План продаж – для чого він потрібен.
    • Поняття «Ліквідність» товару та «Обертаємість».
      Норми «Обертаємості» товару та основні цілі продавців.
    • KPI-показники магазину, за які показники відповідають саме продавці.
    • Як підвищити оборот, впливаючи на показники KPI.
    • Як стимулювати продавців, якщо у вас немає плану продаж.
    • Різні варіанти постановки плану продаж.
    • Декомпозиція плану продаж – як поставити план, щоб продавці його виконали.
    • Оперативні наради – структура проведення п’ятихвилинок.

     

    МОДУЛЬ 4. НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТЕХНІКАМ ПРОДАЖ

    • Які навички потрібно розвивати у продавців.
    • Вправи для розвитку сервісної поведінки.
    • Техніки і фрази для початку діалогу з покупцем.
    • Вправи для тренування навичок виявлення потреби покупців.
    • Техніки презентації товару.
    • Техніки роботи із запереченнями клієнтів.
    • Техніки продаж для збільшення середнього чеку.
    • Завдання керівника для системного підвищення середнього чеку.
    • Правила завершення діалогу з покупцем.

     

    МОДУЛЬ 5. ОЦІНКА ПРОДАВЦІВ

    • Правила проведення атестації на знання асортименту.
    • Цілі та принципи проведення атестації на знання процесів.
    • Принципи проведення оцінки «Таємний покупець».
    • «Оцінка за компетенціями» — критерії та правила оцінювання. Оцінка підлеглого в реальному часі.
    • Формування плану з навчання та оцінки співробітників.

     

    МОДУЛЬ 6. МОТИВАЦІЯ ПРОДАВЦІВ – НЕМАТЕРІАЛЬНА ТА МАТЕРІАЛЬНА

    • Критерії визначення вмотивованого і демотивованого співробітника.
    • Як демотивований співробітник впливає на всю команду.
    • Інструменти для визначення рівня мотивації і лояльності співробітника.
    • Ефективна структура заробітної плати.
    • Що таке KPI – як побудувати систему оплати праці, яка буде мотивувати співробітників.
    • Приклади KPI-показників.
    • Визначення актуальних KPI для вашого магазину.
    • Приклади розрахунку заробітної плати при використанні різних КРІ.
    • Додаткові інструменти – форсаж мотивації.
    • Побудова системи мотивації за категоріями.

     

    МОДУЛЬ 7. РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКИХ НАВИЧОК

    ПЛАНУВАННЯ:

    • Тайм-менеджмент керівника — планування особистих завдань та завдань підлеглих.
    • Кроки для ефективної організації часу.
    • Планування завдань в категоріях Місяць/Тиждень/День.
    • Визначення пріоритетів у завданнях.
    • Види завдань: жорсткі та гнучкі.
    • Формат планування завдань підлеглих.

    ДЕЛЕГУВАННЯ:

    • Які помилки допускає керівник під час делегування.
    • Як поставити завдання співробітнику, щоб він його виконав — основні правила делегування.
    • Постановка завдання підлеглому за матрицею делегування.

    КОНТРОЛЬ:

    • Інструменти та періодичність контролю.
    • Наслідки відсутності контролю.

    ЗВОРОТНІЙ ЗВЯЗОК:

    • Важливість зворотного зв’язку в циклі управління персоналом.
    • Особливості надання позитивного і мотивуючого зворотного зв’язку.
    • Покроковий алгоритм надання корегуючого і розвиваючого зворотного зв’язку.
    • Найгрубіші помилки керівника при наданні зворотного зв’язку співробітнику.
    • Вирішення кейсів для формування навички надання зворотного зв’язку співробітникам.

     

    МОДУЛЬ 8. РОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ

    • Визначення «Лідера» — як він проявляє себе в управлінні командою.
    • Типологія DISC – типи співробітників.
    • Особливості управління різними типами співробітників.
    • Визначення власного типу управління за DISC.
    • Мотивація команди на досягнення цілей.
    • Етапи і правила донесення нововведень до персоналу.
    • Вирішення кейсів для «запалення» команди.
    • Методи роботи із саботажем персоналу.
    • Вирішення кейсів по роботі із саботажем і запереченнями співробітників.
    • Проведення самооцінки за компетенціями «Менеджер»-«Лідер» — визначення своїх особистих зон для розвитку.

О тренинге

  • Тренінг проходить в міні-групі – до 20 чоловік.
  • Кожний теоретичний блок супроводжується практичними вправами, що дозволяє одразу відпрацювати отримані інструменти на практиці та розібрати відповіді учасників.
  • Ви отримаєте презентацію, по якій проходить тренінг (200 слайдів), а також, доступ до відео запису, що дозволить вам повертатися до інформації під час впровадження змін в магазині.
  • Також ви отримаєте портфель інструкцій, чек-листів та оціночних бланків – що дозволить вам впроваджувати ці інструменти вже на наступний день.
  • Цей тренінг надасть вам сучасні та ефективні інструменти по управлінню персоналом в магазині та зекономить вам декілька років «помилок та пошуку рішень».

По итогам тренинга

  • Ви зможете побудувати системне управління персоналом
  • Кожен співробітник буде розуміти свою зону відповідальності та завдання
  • Ви отримаєте компетентних, мотивованих та залучених співробітників
  • А як наслідок – виконання плану продажу та процвітання Вашого магазину!

Дополнительная информация

У відкритому форматі тренінг відбудеться:

11, 12, 14 грудня 2023 (тривалість програми — 18 годин)

Формат тренінгу:

Онлайн-формат на платформі ZOOM

Вартість участі:

8000 грн

Час проведення:

3 дні з 10:00 — 16:00

  • Тривалість тренінгу
    Тривалість тренінгу — 3 дні (18 годин, 3 модулі по 6 годин)
  • Іменний сертифікат
    Документ про закінчення — іменний сертифікат
  • Учбовий матеріал
    Учасникам видається учбовий матеріал
  • Ефективність тренінгу
    50% часу теорія, 50% — практика

Информация о тренере

— МЕНЕ ЗВАТИ ЮЛІЯ ПЕЛИХ

  • Я працюю в рітейлі з 2001 року.
  • Свій професійний шлях я пройшла у таких роздрібних мережах: ДК Фокстрот, ДК МТІ, ТОВ ДЦ Україна, ТОВ Індустрія кави.
  • У 2008 році я започаткувала тренінгову компанію Professional Trainings.
  • За 13 років я реалізувала 170 корпоративних проектів щодо підвищення ефективності роботи роздрібних магазинів.
  • Я працюю з магазинами та мережами різних масштабів.
  • Мій тренінг «Управління роздрібним магазином» щорічно проходить 200-300 власників та директорів магазинів.
  • Я виявила основні помилки керівників і на своєму тренінгу я даю більше 35 інструментів для управління персоналом у магазині.
  • Також я є автором 12 тренінгових програм.
  • Провела понад 500 тренінгів, навчила понад 6000 осіб.
  • На даний момент я власник 2 працюючих бізнесів.
  • Входжу до ТОП-500 найвпливовіших жінок України (2017 рік).
  • Я є партнером майданчика Prom.ua, на постійній основі проводжу тренінги для підприємців. Автор статей у журналах «Мій бізнес», «ProMaison», «Київстар». Речник на телебаченні «Перший діловий канал», «Україна». Спікер на конференціях.

Хочу пойти на тренинг

Вас может заинтересовать:

Май 2024

Нет событий

Обратный звонок

 

Введите код:
captcha

×