Целевая аудитория тренинга

  • Співробітники кадрових служб
  • Бухгалтери
  • Менеджери з персоналу
  • Секретарі
  • Фахівці, в обов’язки яких входить ведення кадрового обліку

Вам необходим тренинг если

  • Ви, початківець у кадровій сфері, та не маєте достатнього досвіду ведення кадрового діловодства
  • У Ваші обов’язки входить ведення кадрового діловодства і кадрового обліку в компанії
  • У Вашої компанії часто виникають «проблемні» питання щодо застосування норм трудового законодавства
  • При перевірці були виявлені порушення ведення кадрового діловодства

Программа тренинга

  • 1. Організаційно-правові документи на підприємстві.

    • Штатний розпис: практика складання та внесення змін.
    • Який зазначати посадовий оклад у штатному розписі, якщо працівника приймають на 0,5 ставки? Чи можна розширювати назву посади, яка вказана в КП?
    • Правила внутрішнього трудового розпорядку. Чи потрібні вони на підприємстві, у ФОПа, на що звернути увагу.
    • Робоча чи посадова інструкція. Як правильно скласти.
    • Перелік документів в особовій справі. Нововведення.
    • Правила складання кадрових наказів. Чи обов’язково вказувати посадовий оклад у наказі про прийняття на роботу працівника.
    • Повідомлення про прийнятого працівника до податкової служби. Коли подається, якщо була допущена помилка, коли забули повідомити. Штрафні санкції. Розгляд судових рішень.

    2. Прийом на роботу.

    • Види трудових правовідносин: безстроковий та строковий трудовий договір. В яких випадках укладається строковий трудовий договір.
    • Застосування договорів цивільно-правового характеру.
    • Випробувальний термін. В яких випадках при укладенні строкового трудового договору випробувальний термін не встановлюється.
    • Працевлаштування осіб з інвалідністю. Помилки при розрахунку норми. Чи можна прийняти на роботу особу з інвалідністю на неповний робочий день/тиждень; які документи повинна надати особа з інвалідністю, крім довідки МСЕК.
    • Прийняття на роботу неповнолітніх.
    • Ведення кадрового діловодства ФОПом.
    • Оформлення та ведення трудових книжок. Найчастіші помилки при заповнені трудової книжки. Як вносити виправлення. Хто повинен вносити запис суміснику.
    • Сумісництво та суміщення посад. Що краще застосувати на підприємстві. Як оформити переведення працівника, який раніше працював за сумісництвом на постійне місце роботи.
    • Облік робочого часу. Визначення неповного та скороченого робочого часу.

    3. Відпустки, їх види та облік.

    • Види відпусток. Перенесення, ділення, компенсація.
    • Щорічні та соціальні відпустки. Чи можна брати частину щорічної відпустки тільки на вихідні дні; яку кількість календарних днів щорічної додаткової відпустки передбачено для працівників, які працюють на персональних комп’ютерах; чи потрібно видавати наказ на відпустку у зв’язку із вагітністю та пологами; чи згорають відпустки працівникам, які мають дітей до 15 років або повнолітню дитину – інваліда з дитинства підгрупи А І групи, якщо вони не використали їх на протязі робочого року; чи можна компенсувати соціальну відпустку грошима; які документи підтверджують статус «одинокої матері».

    4. Розірвання трудового договору.

    • Звільнення за ініціативою роботодавця, у зв’язку із закінченням строку договору, з ініціативи працівника.
    • Звільнення працівника припадає на вихідний день. Коли звільняти залежить від підстав звільнення.
    • Звільнення у зв’язку зі зміною істотних умов праці. Як запровадити зміни.
    • Як звільнити декретницю, в якої закінчується строковий трудовий договір.
    • Алгоритм звільнення працівника за прогул. На що треба звернути увагу.
    • Якщо працівник в останній день відмовляється звільнятися, попередньо написавши заяву на звільнення за власним бажанням, що треба робити.

    5. Перевірки на підприємстві.

    • Які порушення кадровиків наражають підприємство на штрафи.
    • Які документи перевірятиме Державна податкова служба.

О тренинге

  • Вивчення структури документообігу в компанії
  • Вироблення знань по веденню кадрового діловодства та застосування їх на практиці, відповідно до трудового законодавства України
  • Розгляд «проблемних» ситуацій при прийомі, переведення, звільнення співробітників, пошуки варіантів їх вирішення
  • Ознайомлення з останніми змінами в трудовому законодавстві України

По итогам тренинга

  • Зможете застосовувати на практиці отримані знання з оформлення кадрової документації
  • Самостійно зможете розробити і вести штатний розклад, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції, положення про структурні підрозділи
  • Зможете вирішувати «проблемні» ситуації при оформленні кадрової документації
  • Придбаєте знання з працевлаштування певної категорії співробітників — інвалідів, іноземних громадян
  • Будете самостійно складати уніфіковані статистичні звіти

Дополнительная информация

У відкритому форматі тренінг відбудеться:

6 квітня 2020

За адресою:

Онлайн-формат — зустрічаємося у Zoom

Вартість участі:

Вартість на період карантину ̶280̶0̶ ̶г̶р̶н̶  2500 грн

Час проведення:

10:00 — 18:00

Для замовлення тренінгу в корпоративному форматі, з’яжіться з нами, і ми підготуємо для Вас комерційну пропозицію

  • Тривалість тренінгу
    Тривалість тренингу — 1 день (8 годин)
  • Именний сертифікат
    Документ про закінчення — именний сертифікат
  • Учбовий матеріал
    Учасникам видається учбовий матеріал
  • Ефективність тренінгу
  • 70% часу — практичні вправи

Информация о тренере

— ОЛЕНА ГУДАРЕНКО 

  • Сертифікований бізнес-тренер
  • Практикуючий HR-консультант
  • Експерт в галузі управління персоналом
  • Пройшла шлях від юриста по кадрам до HRD в великих компаніях
  • Досвід в сфері кадрового адміністрування — з 2011 року
  • Провела понад 350 тренінгів
  • Навчила понад 3500 осіб
  • Реалізувала понад 20 корпоративних проектів з побудови системи управління персоналом
  • ДЕТАЛЬНІШЕ>>>

Хочу пойти на тренинг

Вас может заинтересовать:

Апрель 2024

Нет событий

Обратный звонок

 

Введите код:
captcha

×